Hieronder vindt u informatie over bijeenkomsten van de VVD.

Thema jongeren van Zwijndrecht rond 16-26 jaar

6 mei is ons koffie/theemoment met inwoners, deze keer met als thema wat willen de jongeren (rond 16-26 jaar) in Zwijndrecht. We willen niet over jullie spreken maar met jullie, wat zou je willen in Zwijndrecht. Wat mis je en wat moet beter. Jullie zijn welkom vanaf 18.45 uur voor koffie of thee, om 19 uur gaan we (diverse fractieleden) jullie meenemen in onze ideeën en luisteren we naar jullie ideeën. Kan op het gebied van horeca, sport, cultuur, en wat jullie maar willen.

Vooraf persoonlijk opgeven bij deh.spanjersberg@zwijndrecht.nl
Je ontvangt dan een bevestiging per mail.

Maak kennis met de fractie van VVD Zwijndrecht

U kunt als inwoner van Zwijndrecht kennis maken met de fractieleden van VVD Zwijndrecht. Heeft u een vraag, of zou u graag meer informatie ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op.

Bent u geïnteresseerd in de liberale politiek en nieuwsgierig hoe wij van de VVD daar in Zwijndrecht invulling aangeven? Kom dan gerust eens langs op een fractievergadering.

Onze fractievergaderingen zijn op maandagavond vanaf 20.00 uur (meestal 1,5 uur). Een mailtje naar de fractievoorzitter Daan Spanjersberg (deh.spanjersberg@zwijndrecht.nl) is genoeg, u wordt dan graag uitgenodigd.