Spreekuur VVD fractie voor inwoners Zwijndrecht

“Maandelijks spreekuur met de fractie van de VVD Zwijndrecht

De fractie nodigt u graag uit om een kop koffie te drinken en met fractieleden te spreken over politieke issues in Zwijndrecht. Waar kunnen wij iets voor u betekenen, wat moet beter, wat gaat goed en moet zo blijven? Gewoon het gesprek aangaan en ons munitie geven om mee op pad te gaan.

Dat gaan we voorlopig proberen te doen op iedere eerste zaterdag van de maand in het Boathouse 078 (Parklaan 1) in het restaurant van 12 tot 13 uur. Er zal altijd iemand van de fractie aanwezig zijn en mogelijk zelfs meerdere fractieleden.

De eerste keer zal zijn zaterdag 4 maart van 12- 13 uur in het restaurant van Het Boathouse 078, wij trakteren u graag op een kopje koffie/thee. Insteek is positief kritisch met elkaar in gesprek komen, fijn als u even laat weten dat u komt (deh.spanjersberg@zwijndrecht.nl) . Dan weten wij hoe groot het hoekje moet zijn.

Laat u horen dan kunnen we er mogelijk wat mee.”

0 reacties